Tuesday, June 26, 2012

Fun weekend/schönes Wochenende

I had a fun weekend.  I was busy Saturday with chores and some pampering at the spa.  In the evening I went to Kathy's with Diane for a girls night! Diane stayed overnight so we had some "morning coffee time" and then I watched the England Vs. Italy match.  Of course it went to OT and I left to meet Jo.  We went to the hotel Vancouver for high tea to celebrate her birthday (an early celebration since I will be in Germany on her big day!)  We had an amazing time and it was so yummy!  DH kept sending me text messages with updates on the game.  Italy won the game on penalty shoot outs.
We are going to Valdes for the Canada Day weekend.... hope you all have a wonderful long weekend.  Happy Canada Day!






Ich hatte ein schönes Wochenende. Ich war damit beschäftigt Samstag bei der Hausarbeit und sich verwöhnen im Spa.  
Am Abend ging ich zu Kathys mit Diane für ein Mädchen Nacht! Diane war für eine Nacht, so dass wir einige "Kaffee am Morgen Zeit" hatte und dann beobachte ich die England Vs. Italien entsprechen. Natürlich ist es zu OT ging und ich musste mich zu verlassen, um Jo zu erfüllen, haben wir zum Hotel Vancouver ging für High Tea, um ihren Geburtstag zu feiern (eine frühe Feier da werde ich in Deutschland auf ihren großen Tag sein!) Wir hatten eine tolle Zeit und es war so lecker! DH schickte mich Textnachrichten mit Updates auf dem Spiel. Italien gewann das Spiel am Elfmeterschießen.
 
Wir sind auf Valdes für den Kanada-Day-Wochenende gehen .... wünsche Ihnen allen einen wunderschönen langen Wochenende. Glücklicher Kanada-Tag!

2 comments:

Jo said...

here you have a post up in two languages and I havent even uploaded my photos ... sheesh ...
what a totally fun day! Thank you so much again!

Kathy said...

You guys look like you had a fabulous time!